Hotel w Krakowie

Hotel Alexander II

Hotel Alexander

Hit Dnia
Pokój - Hotel Alexander Kraków Pokój 1 - Hotel Alexander Kraków Pokój 2 - Hotel Alexander Kraków Recepcja - Hotel Alexander Kraków Restauracja 1 - Hotel Alexander Kraków Restauracja 2 - Hotel Alexander Kraków Restauracja 3 - Hotel Alexander Kraków Restauracja 4 - Hotel Alexander Kraków

Wybrany hotel

Data przyjazdu

Data powrotu

Dorośli

Dzieci

O Hotelu

Serdecznie zapraszamy do hotelu Alexander II, położonego w sąsiedztwie Rynku Głównego, krakowskich Plant i Dworca PKP. Atrakcyjna lokalizacja w samym centrum Krakowa zapewni Państwu wygodne zwiedzanie zabytków Starego Miasta, a spokojna okolica komfortowy wypoczynek.

Wszystkie klimatyzowane pokoje w hotelu Alexander II są klasycznie urządzone. Każdy wyposażony jest w telewizor z płaskim ekranem oraz łazienkę z suszarką do włosów. Oferujemy jasne i przestronne pokoje z minibarem i bezpłatnym dostępem do Internetu.

W restauracji serwujemy śniadania w formie szwedzkiego stołu wliczone w koszt noclegu.

Nasza profesjonalna kadra służy pomocą w każdej chwili oraz informuje o miejscach i zabytkach, które warto zobaczyć będąc w mieście królów. Pomagamy również w organizowaniu wycieczek do miejsc wpisanych w rejestr światowego dziedzictwa kultury między innymi: Tyńca, Wieliczki, Oświęcimia, Częstochowy, Zakopanego i innych.

Drodzy Goście,
Bezpieczeństwo Państwa jest dla nas najwyższą wartością. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy więc dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem u nas. Zapraszamy do zapoznania się z naszym przewodnikiem.

RECEPCJA
▪ Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość.
▪ Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry.
▪ Czas obsługi Gości ograniczyliśmy do minimum, zachowując przy tym kompleksową obsługę klienta.
▪ Pracownicy Recepcji obsługują Gości w maseczkach ochronnych oraz jednorazowych rękawiczkach.
▪ Zapewniamy nieograniczony dostęp do środków dezynfekujących dla Gości w holu recepcyjnym.
▪ Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed rozpoczęciem procesu meldunku.
▪ Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez pracowników.
▪ Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa w obiekcie oraz prosimy o podpisanie oświadczenia o przyjęciu ich do wiadomości i stosowaniu się do wytycznych.
▪ Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
▪ Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych, terminale dezynfekujemy po każdym użyciu.
▪ Na bieżąco dezynfekujemy karty do pokoi.
▪ Zapewniamy osobną komunikację dla gości wchodzących i wychodzących.
▪ Codzienne dezynfekujemy i wietrzymy całą przestrzeń Recepcji.

POKOJE
▪ Dezynfekujemy każdy pokój hotelowy po wyjeździe Gości.
▪ Wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut.
▪ Każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, klamki, włączniki, telefon, pilot do telewizora są dezynfekowane przez Naszych pracowników specjalnymi środkami odkażającymi.
▪ Pokoje w trakcie pobytu sprzątamy wyłącznie na Państwa życzenie.
▪ Pracownicy sprzątający pokój są wyposażeni w maseczki ochronne i rękawice jednorazowe, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania danego pokoju.
▪ W trosce o bezpieczeństwo, usunęliśmy z pokoi zbędne przedmioty i dekoracje, informatory.

RESTAURACJA
▪ Dbając o Państwa bezpieczeństwo śniadania będą wydawane w formie pakowanej.
▪ Prosimy o zgłaszanie na recepcji godziny odbioru lunch pakietu.
▪ Przy recepcji przygotowane jest stanowisko do dezynfekcji rąk. Prosimy w pierwszej kolejności zdezynfekować dłonie. Aby czuli się Państwo komfortowo została wydzielona strefa do odbioru dań.

SALA KONFERENCYJNA
▪ Sprzęt konferencyjny tj. rzutnik, flipchart, ekran, telewizor dezynfekujemy na bieżąco, przed i po zakończeniu każdego spotkania.
▪ Przed wejściem do sali konferencyjnej udostępniamy środki do dezynfekcji rąk.
▪ Krzesła konferencyjne ustawiamy w bezpiecznych odległościach z zachowaniem 1,5 metra odstępu.

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
▪ W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed restauracją i przed windą udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym.
▪ Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne regularnie wietrzymy oraz dezynfekujemy.
▪ W toaletach ogólnodostępnych umieściliśmy dozowniki z płynem dezynfekującym oraz mydła bakteriobójcze.
▪ W każdej toalecie oraz przy każdym dozowniku umieściliśmy instrukcję mycia rąk.
▪ W częściach wspólnych wprowadziliśmy nakaz korzystania z maseczek.
▪ Ze szczególną dokładnością dezynfekujemy windę oraz toalety, poręcze na klatkach schodowych w częściach wspólnych.

PRACOWNICY
▪ Wszyscy pracownicy bezwzględnie przestrzegają zasad pracy w maseczkach ochronnych, rękawiczkach jednorazowych, odzieży ochronnej. Każdy pracownik regularnie dezynfekuje swoje narzędzia pracy oraz dba o higienę i czystość rąk.
▪ Zapewniliśmy precyzyjne szkolenia dla pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. Prowadzimy kampanię informacyjną dla personelu dotyczącą zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
▪ Przed wejściem do obiektu, mierzymy temperaturę każdemu pracownikowi. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych, pracownik jest natychmiastowo oddelegowany do domu.
▪ Zapewniamy nieograniczony dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników w przestrzeniach dostępnych dla pracowników.
▪ Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych dla pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
▪ Zadbaliśmy o bezpieczne stanowiska pracy zachowując 2 metry odstępu, w przestrzeniach, w których jest taka możliwość.

PAŃSTWA BEZPIECZEŃSTWO JEST DLA NAS NAJWYŻSZĄ WARTOŚCIĄ.
ZAPRASZAMY NA POBYT W BEZPIECZNYCH WARUNKACH.

Oferta Specjalna

czytaj więcej Oferta Specjalna Hotel Alexander Kraków